måndag 9 maj 2016

Team LFM

Tja vi är två grabbar som bor i Lysekil. Vi har har båda ett stort fiskeintresse och har där vi bestämt oss för att starta denna blogg, där vi kommer skriva om våra fiskeäventyr.
Vårt fiske inriktar sej på de flesta fiskemetoder då vi gillar att fiska i både sött och salt vatten där artfisket ligger varmast om hjärtat men även specimen fiske lockar mycket.


Lite om oss:

Simon Abrahamsson Norén
Jag är 17 år och har fiskat så länge jag kan minnas.
Mitt fiske inriktar sej mestadels efter de salta arterna. 

Rasmus Bäcklund
jag är äldre och visare ;) hela 18 år. jag har fiskat mer eller mindre hela livet men på allvar mest dem senaste åren. Artfisket lockar mycket men i ärlighetens namn så fiskas allt mellan mört och vrak.

Simon & Rasmus Team LFM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar